OPĆA PITANJA
Koliko će vremena biti potrebno da dobijem svoju narudžbu?
Uvijek se trudimo poslati sve narudžbe što je prije moguće. Ako ste naručili proizvod koji je na skladištu, trebali biste primiti svoju narudžbu u roku od 1-5 radnih dana, ovisno o zemlji u kojoj živite. Ako ste unaprijed naručili proizvod, datum isporuke možete pronaći u opisu proizvoda.
Kako odabrati pravilnu veličinu?
Vodič za veličine možete pronaći uz svaki proizvod. Također možete vidjeti visinu modela i koju veličinu nosi. Ako ste između veličina, savjetujemo da odaberete veću veličinu.
Koje su opcije plaćanja?
Koristimo Stripe (kreditna kartica), PayPal, Apple Pay, izravni bankovni prijenos i plaćanje pouzećem.
Kako mogu iskoristiti kupon za popust?
Kupon za popust možete iskoristiti na stranici za naplatu.
Zašto nisam primio/la email nakon što sam izvršio/la narudžbu?
Ako niste primili e-mail s detaljima vaše narudžbe, provjerite folder "promocije" ili "spam". Ako poruku ne možete pronaći tamo, možda ste pogrešno upisali svoju e-mail adresu prilikom izvršavanja narudžbe.
ZAMJENE I POVRATI
Kako mogu zamijeniti svoje proizvode?
Proizvode možete zamijeniti u roku od 90 dana nakon što primite narudžbu. Proizvodi moraju biti u novom stanju: neoprani, ne oštećeni, s etiketama i u originalnom pakiranju.
Postupak zamjene proizvoda:
1. Ispunite obrazac na ovoj poveznici: PRODUCT EXCHANGE
2. Pošaljite paket na našu adresu:
Aeon Athletics Group d.o.o.
Polje 9 Z
6310 Izola
Slovenija
3. Molimo vas da ne zaboravite dodati račun, slip za pakiranje ili ovaj obrazac u paket – u suprotnom nećemo moći obraditi vašu zamjenu.
4. Kada primimo vaš paket, poslat ćemo vam potvrdu putem e-maila i kupon istog dana. Kupon možete iskoristiti i za plaćanje troškova dostave.
Kako mogu vratiti svoje proizvode?
Proizvode možete vratiti u roku od 14 dana nakon što primite narudžbu. Proizvodi moraju biti u novom stanju: neoprani, ne oštećeni, s etiketama i u originalnom pakiranju. Ako nisu u novom stanju, vrijednost vraćenog proizvoda bit će smanjena.
Savjetujemo da uvijek prvo isprobate proizvode prije nego ih operete.
Postupak vraćanja proizvoda:
1. Ispunite obrazac na ovoj poveznici: PRODUCT RETURN
2. Pošaljite paket na našu adresu:
Aeon Athletics Group d.o.o.
Polje 9 Z
6310 Izola
Slovenija
3. Molimo vas da ne zaboravite dodati račun, slip za pakiranje ili ovaj obrazac u paket – u suprotnom nećemo moći obraditi vašu povratnu narudžbu.
4. Nakon što primimo vaše proizvode, poslat ćemo vam potvrdu putem e-maila. Vaš povrat novca bit će obrađen u roku od 14 radnih dana. Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji je izvršena uplata.
Kada ću primiti povrat novca za vraćene proizvode?
Vaš povrat novca bit će obrađen u roku od 14 radnih dana od primitka paketa.
Primio/la sam oštećen proizvod, kako funkcionira reklamacija?
Trudimo se da naši proizvodi budu besprijekorni, ali može se dogoditi da proizvod ima tvorničku grešku.
Svi naši proizvodi su testirani i 100% stojimo iza njih. Svi proizvodi s tvorničkim greškama bit će zamijenjeni o našem trošku. Ako proizvod nije na skladištu, vratit ćemo vam novac.
Postupak reklamacije proizvoda:
1. Ispunite obrazac na ovoj poveznici: PRODUCT RECLAMATION
2. Primit ćete potvrdu putem e-maila, na koju odgovarate s fotografijama greške.
3. Još nije potrebno slati proizvode nama. Ako je problem jasan, možemo potvrditi reklamaciju na temelju vaših fotografija. Ako ćemo trebati dodatne dokaze, kontaktirat ćemo vas.
4. Ako reklamacija bude prihvaćena, poslat ćemo vam zamjenu za proizvod. Ako nemamo proizvod na skladištu, vratit ćemo vam novac.